sextiofem dagars konstant underbar värme


Okej, idag är det måndag och jag åker imorgon (!!!!!!!!!!!)
Allt ligger uppe på sängen redo att packas ner i min enorma ryggsäck, ändå känns det som om jag glömt miljoner saker. Vilket jag med all säkerhet har också.
Idag ska jag ta en sista sväng på stan och köpa en del nödvändiga saker. Sen blir det en självklar tur till Bokia för att inhandla pocketböcker, 4 för 3. Det får bli böcker för hela slanten under mina 11 timmars flygning mot Thailand, har nämnligen upptäckt att Aeroflots plan varken har tv eller någon form av underhållning. Jag ska verkligen inte klaga, jag är bara glad om jag kommer fram levande.

Kommentarer
Postat av: Niki

Heyy!

Don´t forget about me !!

Jag kan lära dig allt som finns om mitt hemlands flyg.

BTW nice RE-Animation of your blogg ;)



Peace

2009-01-19 @ 12:48:27
URL: http://handsken.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ha ha... lilla gumman det kommer gå jätte bra :) Hoppas att ni får det super härligt på er resa! Ta hand om dig..

Love U/systeryster

2009-01-19 @ 14:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0