I need some fine wine and you, you need to be nicer

Jag får psykbryt. Den här veckan var tanken att jag skulle jobba 7 av 7 möjliga dagar och samtidigt hinna skriva en artikel, en recension, läsa ut en bok, göra en läxa och skriva ett tal. Good luck.
Redan idag ( dag 2 av 7) känner jag att det här inte kommer funka. Så imorse efter min lektion och en jobbad timma på Bokia tog jag snacket med Roland och det slutade med att vi gjorde en bra deal. Jag fick ledigt idag och på torsdag för att hinna ifatt i utbyte mot att jag ska jobba järnet framöver.
Så nu ska jag plugga som en dåre och förhoppningsvis lämna in en artikel ikväll!




Sen har jag ruskigt dåligt samvete över att jag missar mina fina vänners 20årsdagar när vi är borta. Men det får vi ta och kompensera upp med ett hejdundrandes firande och lite extra presenter när vi kommer hem. Förlåt hundra miljoner gånger älsklingar, jag hoppas att ni förstår mig.



Kommentarer
Postat av: Mimi

buhu. Ja vi får ta igen det hur mycket som helst!!

Får se till att bli lite bättre på att ses nu innan ni far iväg. Elin blir det väl lite svårare med men hon kommer väl förhoppningsvis hem till julen igen?? Massa puss och kram

2008-11-25 @ 15:49:40
Postat av: Erika

:) självklart!

Ja, hon kommer hem den 20e och stannar över mellandagarna!

2008-11-25 @ 15:51:50
Postat av: Anonym

Klart vi ska ta igen det, ORDENTLIGT!

Och klart jag kommer hem till er i jul:)

2008-11-26 @ 21:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0