Herr Batra

"På lördag fyller David Batra år! :) Det ska vi fira hemma på Wismarsgränd på lördag kl 20 med hemmagjorda shots, födelsedagsefterrätt och 80-talsmusik för att sedan gå ut och skaka rumpa, och självklart är DU  bjuden! :) Hör av dig snarast så jag kan meddela herr Batra vilka som kommer.. Hälsningar från ett 29november-födelsedagsbarn.. (Herr Batra bjuder på en del shots, men ta med lite egen bedövande dricka också för att vara säker på att få en redig karatefylla..)"


Så stod det i smset jag fick på jobbet idag och jag svarade snabbt som tusan, inget snack om saken klart jag kommer! Det här gjorde min dag helt klart roligare och åh vad jag längtar efter helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0