Worrrrrrk

Min morgon började kalasbra med att brödet fastnade i brödrosten och resultatet är nu att det stinker rök i hela huset. Very nice.
Min chef har fått flipp för jag började gråta när jag fick mitt schema igår. Nästa gång jag är ledig är på JULAFTON! Jag ska jobba varenda vardag, lördag och söndag fram till dess. Det är ett under om jag går levande ur det här..

Nu ska jag strax till Bokia och jobba två timmar, sen är det bråttom ner till sjukhuset för att ta sprutan och sen ska jag tillbaka för att jobba ytterligare två timmar. Det blir en lite virrig dag känner jag.
Efter jobbet ska Bokiagänget samlas i fikarummet och ha spelkväll. Förra året hade vi jättekul och det finns ingen tvivel om att det blir lika kul i år. Jag längtar mest efter smörgåstårtan vi ska äta.



Förresten Nikita, det blev mvg. Ha!  :)


Kommentarer
Postat av: Niki

Visste att de skulle ge resultat ifall jag sänkte dina förväntningar :)

2008-12-08 @ 17:25:35
URL: http://handsken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0