I'm leaving for the sun for the sun


Jag är grymt peppad inför uppsatsprovet imorgon, mitt andra i ordningen. Jag har laddat upp med att lyssna på musik och läsa en massa, det borde göra susen för fantasin.

Herregud det är fredag imorgon. Mina veckor bara rasar förbi och det är ständigt helg nu mera. Nu låter det visst som att jag klagar men det är faktiskt lite läskigt när jag inte ens märker att en vecka har gått. 
I alla fall i helgen ska jag äntligen få lite tid till att träffa Elin som är hemma på ön, jag har saknat dig så mycket. Min kära fyller år och det ska firas med tårta och utgång!
Annars är planen att handla julklappar, jobba som är dåre och plugga järnet. Som en vän sa, Så du har också sagt upp kontraktet med ditt liv.
På måndag ska jag ta spruta och det känns inte helt okej, jag tycker det är obehagligt. Speciellt när dom säger till precis när dom gör det, urs! Men vadå det är ett steg närmare resan så det får vara värt obehaget.


Kommentarer
Postat av: Nikita

Du kommer klara provet.

Skulle jag kunna säga för att va snäll men jag tror inte de innerst inne :P

2008-12-05 @ 11:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0