i do, i miss you


Nu är jag klar med mina julklappsinköp och jag tror de blir kalasbra! Det är roligt att köpa julklappar tycker jag, fast lite svårt. Jag har en tendens att köpa saker som jag själv vill ha och ibland slår det lite fel. Sofie sa en gång att hon tycker allt jag köper är fult i början med älskar det efter ett tag. Hm.
Imorgon kommer Sofie hem till Gotland, jag har verkligen saknat henne. Det ska bli mysigt att ha alla samlade. Tråkigt som satan bara att vi ska jobba järnet varenda dag, men eftersom vi jobbar på samma jobb blir det mycket ses ändå.
Det ska bli så kul att hela Bokiagänget ska bli samlade igen efter ett halvår. Maja, Kajsa, Sofie och jag.

Jag har tvingat mamma och pappa att lova att de ska se till att jag ligger i sängen och sover INNAN klockan 10 ikväll. Det har nämnligen inte blivit mycket sömn de senaste dygnen och jag måste få sova ut klokt om jag ska orka de sista dagarna fram till jul. Jag sa att de får ge upp efter tre försök, good luck till dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0