Du lämnar tomrum


Ikväll har jag supermyskväll med familyn. När jag kom hem från jobbet stod alliohop i hallen och ville kramas. Efter kramkalaset så åt vi lite julmat för att sedan slänga oss på soffan.
Nu sitter vi framför tvn med lite ost&kex och ser på Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö. Jag blev helt i extas när jag fick se Håkan Nesser dyka upp i rutan innan filmen började och säga att han tänkte (10 år efter att boken släpptes) avslöja vem som mördade KanonBerra! Jag vill att filmen ska ta slut, nu! Jag tror att det är Erik som är mördaren trots allt, fast jag hoppas på något mer oväntat.

Imorgon blir det jobbä och en runda på stan med min kära vän Mary. Måste måste måste hitta något att ha på mig till julafton, juldagen och nyårsafton! Hoppas på en lyckad jakt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0