Bang bang

Det gick rätt så bra idag,  satt i hela sex timmar och skrev nonstop och gick därifrån skrattandes. Min novell är verkligen komisk, eller rättare sagt klyschig, en riktig kärlekstragedi. Det hela skulle vara ett triangeldrama med en omöjlig kärlek som twist. Berättelsen blev ganska trovärdig men den faller på alla repliker som blev så där töntigt kärleksfulla och barnsliga.
Efter helgen kommer domen.

Efter Komvux sprang jag och mamsen runt på stan och letade julklappar. Jag är nog en ganska dålig letare för jag hittade bara saker till mig själv, det blev en skjorta idag och en väska som ska inhandlas imorgon.
Trots att jag kom hem julklappslös vet jag i alla fall vad staden har att erbjuda och vet på ett ungefär vad jag ska köpa till respektive.
Strax ska jag hämta Elin och Mimmi och köra ner till Jooda för inhandlande av nachostallrik, mums! Om jag ska orka festa imorgon får det bli en lugn kväll ikväll med Idol och närakära vänner. Det blir perfekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0